berdiengringhuis.reismee.nl

16 maart: Een Surinaamse verjaardag

Lieve familie en vrienden,

Mijn eerste warme verjaardag! Weer een hele nieuwe belevenis. Vanmorgen ben ik al goed verwent door mijn vriendinnen. Ik kwam niets vermoedend beneden en mij werd de toegang tot onze veranda verboden. Even later werden de deuren voor mij geopend en zag ik een veranda vol slingers en balonnen en een heerlijk gedekte tafel! Echt helemaal super. Ik voelde mij gelijk echt jarig. Ook heb ik leuke cadeautjes gekregen: bananenchips (een Surinaamse lekkernij), nagellak, 2 paar oorbellen, een Surinaams thermometermagneetjeeen uitvouwbaaraardbeitasje en een Surinaamse kaart!

De tweede verassing kwam toen de postbode ons vanaf de straat riep. Hij weet inmiddels dat wij geen sleutel hebben van de brievenbus dus laat hij elke keer even iets van zich horen als hij weer wat voor ons heeft. Maar echt... iedereen ONTZETTEND BEDANKT voor alle lieve kaartjes die jullie gestuurd hebben! Ik was helemaal overrompeld. Gister had ik ook al een serie kaartjes gehad en vandaag, precies op tijd alweer. Maar ook iedereen die via de mail, hyves, deze site en sms aan mij denkt of waarvan de post nog onderweg is, HEEL ERG BEDANKT! Jullie maken mijn verjaardag helemaal compleet.

We gaan er een leuke dag van maken. De zon staat hoog aan de hemel dus we trekken er vandaag lekker op uit. Jullie ook allemaal een fijne dag gewenst!!

Liefs

Reacties

Reacties

Denny

Hoi Berdien,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag
je hebt daar mooier weer dan hier,het is hier niet echt koud wel droog maar (haast) geen zon.ik lees je verhalen en bekijk de foto,s allemaal super leuk vooral die dolfijn gaaf zeg en hennie huisman wie had dat gedacht. Ik lees uit de verhalen dat het goed gaat daar en met je vriendin ook die ziek was?daar gaat het nu ook weer goed mee?
Nou je bent alweer een aantal weken weg zeg wat gaat dat hard nog 2 maandjes te gaan dan ben je weer aan de venuslaan haha
nou nog een fijne verjaardag met vriendinnen daar en tot de volgende verhaal

ps.hier gaat alles (gelukkig)prima met ons

groetjes van Denny en de rest van de fam ook natuurlijk

Gramsbergen

Lang zal Berdien leven, Lang zal Berdien leven,
Lang zal Berdien leven in de gloria,
In de gloria, in de gloria!

Er is er 1 jarig Hoerahoera dat kun je wel zien dat ben jij!
Wij vinden het allen zo prettig jaja,
Alleen jammer dat we er niet zijn!
Zij leve lang Hoerahoera, zij leve lang hoerahoera
zij leve lang hoerahoera

HIERPERDEPIEP HOERA!!! HIEPERDEPIEP HOERA!!! En 1 keer zodat je het in Suriname ook kan horen, HIERPERDEPIEPERDEPIEP HOERA!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes van Geert en Tineke

Martine

Tsjonge, stuur ik je net een sms, lees ik nu 5 minuten later je verhaal hier :-)

Super leuk dat je zo verrast bent!!!

Veel plezier verder!

xx Martine

ieke

Hoi Berdien,
wat leuk dat je zo verwend bent :-)
Van harte gefeliciteerd hè!

groetjes ieke

janet

he berdien.
ik liep wat achter met je reisverhalen maar ben nu weer helemaal bij. nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. het is leuk om te lezen wat je daar allemaal ziet en doet! veel succes nog de rest van je stage.
groeten uit rheezerveen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!